L'economia de l'empresa

Fases d’estudi de mercat

  • Definició de l'objectiu de la investigació: s'ha de tenir molt clar l'objectiu
  • Disseny del model d'investigació:
    • Informació interna de l'empresa: s'obte a partir d'informes.
    • Dades estadístiques oficials publicades: informació que s'obte d'anuaris.
    • Investigacions realitzades fora de l'empresa: es tracta de sortir de l'empresa i buscar informació sobre la competència.
  • Recollida de dades:
    • Dades primàries: informació no estructurada que s'ha recollit especialment per l'estudi en qüestió.
    • Dedes secundàries: informació estructurada i de ràpida disponibilitat.
  • Classificació i estructuració de les dades: quan es tenen totes les dades es classifiquen per mitjà de procediments.
  • Anàlisi i interpretació de les dade: quan totes les dades estan reunides i classificades es passen a la fae d'anàlisi del resultats.
  • Presentació dels resurtats:
    • Anàlisi del problema.
    • Anàlisi de la metodologia que s'ha utilitzat.
    • Resultats tèctincs.
    • Conclusisoms en les quals estableixen les recomanacions i conseuqüéncies. 

Lloc de cerca

© 2013 Rervats tots els drets.