L'economia de l'empresa

Merchandising i elements

El merchandising o el marandatge es pot definir com a conjunt de mitjans que a juden a donar sortida a un producte en el punt de venda.

Dins dels marxendatge hi han molts elements diferents:

  • L'us de cartells: aquests cartells poden ser com vulgeu, diferent tamany, color, formes.
  • La situació del producte: és molt important la situació del producte. El producte ha d'estar colocat en un lloc vistos i a l'abast de qualsevol persona.
  • La presentació en piles de productes: la colocació del producte és molt important. Per exemple; si tu vas al super mercat i veus uns productes un a sobre l'altre no els agafaras, ja que tindras por per si es cauen, per això a vegades és millor tindre els productes una mica desordenats, perquè així és molt més fàcil que el client agafi el producte.
  • La gran quantitat de producte: si és el cas d'un producte de caducitat ràpida és millor presentar una quantitat gra, ja que si n'hi ha poca el consumidor pot pensar que es tracte dels últims productes.
  • La decoració: quan parlem de decoració en el marxandatge, no ens referim a una decoració fixa, sinó aquella que es pot canviar amb facilitat.
  • El moviment i la llum: perquè un producte tingui bona facilitat per vendres ha d'estar amb una bona iluminació i amb moviment, així capta amb més facilitat l'atenció del client, i hivan més possibilitats de que el client compri el producte.
  • L'organització de concursos de l'establiment: quan hi han concursos o participacions en les botigues o super mercats, insita a la gent a comprar més productes.
  • Les demostracions i les degustacions: quan hiha un producte nou, als cllients els hi agrada que els hi mostrin i que els hi deixin provar ( en cas que sigui menjar), això anima més a la gent a comprar aquest nou producte.

Lloc de cerca

© 2013 Rervats tots els drets.