Estratègia de preus
Estratègia de preus
- Estratègia de preus màxims: començar el producte amb un preu molt elevat i dirigit-lo a un sector molt reduït i d'elit.
- Estratègia de preus de pemetració: consisteix en introduir el producte en el mercat amb un preu molt baix, però a mida que la empresa o la marca es va coneixent i va guanyant prestigi, els preus pujen.
- Estratègia de preus psicològics: es diferencia per com el mercat perccep la quantitat del preu. Exemple: veus una samarreta que val 39,99 €, aquest preu et sembla molt més barat que si veus que el producte costa 40 €.
- estratègia en funció del cicle de la vida del producte: el producte comença amb rpeus molt alts o baixos i es farà la fase de llençament, enla fase del creixement, l'increment de les vendes segurament baixarà preus, però en la fase de maduració s'apliquen descontes o promocions per així aconseguir clients fiels, i per últim la fase de saturació els preus baixaran inevitablement.
